Kontakt
Otevírací doba
Stěna
Po - Pá: 10:00 - 21:00
So: 10:00 - 20:00
Ne: 12:00 - 21:00

Prodejna
Po - So: 10:00 - 19:00
Ne: 12:00 - 19:00

Restaurace
Po - Ne: 11:00 - 23:00

Kontakt:
Prodejna a stěna:
Tel.: 495 428 308
Email: info @ stenahk.cz

Restaurace:
Tel.: 774 807 774
Email: restauracestena @ seznam.cz

Stěnahk.cz na Facebooku
Novinky

Nová kolekce E9

Nová kolekce E9

Dlouho očekávaná kolekce E9....

Opravené lezečky

Opravené lezečky

Opravené lezky :-)

Zpomalené schyby

Zpomalené schyby

Proveďte shybový trénink na hrazdě nebo páru dobrých chytů na desce. Cílem je potrénovat svaly paží, ne prsty.

Úvod » Aktuality » Diskusní témata » Francouzské shyby

Francouzské shyby

Francouzské shyby

Francouzské shyby

Pokud již máte za sebou úvodní přípravu, nebo máte dostatek síly a obyčejné shyby již nepřináší další silový rozvoj, je na čase trénink změnit/ztížit. Vynikajícím cvičením jsou tzv. francouzské shyby. Při nich začneme trénovat i fixace paží v určitých pozicích. To je důležité při přešahování z chytu na chyt, kdy právě v této chvíli druhá ruka „fixuje“.


 

Jak na to?

Proveďte 2 klasické shyby, ale při druhém zafixujte paže v loktech při 45° (zůstaňte nahoře – bradu nad ruce) a vydržte 5-10 vteřin. Tuto část si označíme jako A1. Poté pokračujte bez odpočinku dalšími dvěma shyby a zafixujte paže na 90° (A2). Opět pokračujeme bez odpočinku dalšími dvěma shyby a zafixujeme na 120°(A3).To je teprve začátek!

Následně pokračujeme bez odpočinku a jedeme B: B1 -2 shyby a fixace na 45°.

                                                                                    B2 – 2 shyby a fixace na 90°.

                                                                                    B3 – 2 shyby a fixace na 120°.

A co písmeno E – jak se vám líbí? :D

 

 

Poté si dejte si 3 – 5 minut pauzu a jděte na na další sérii. Proveďte 3 – 5 sérií. Počet shybů v jednotlivých sériích si nastavte tak, aby pro vás byl problém dokončit poslední nebo předposlední. A to je pro dnešek vše.

* Chcete-li cvičení ztížit, udělejte před fixací vyšší počet shybů, nebo snižte dobu odpočinku z 5 na 3minuty.

Shybový trénink ZDE:

 

 

Lezení zdar, vaše stěna HK

Za posledních 30 dnů nikdo nevložil příspěvek do diskuze.

Abyste mohli vkládat příspěvky, tak se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

© 2013-2017, Lezecká stěna - Hradec Králové.

Realizace a SEO: LOTOFIDEA s.r.o.