Kontakt
Otevírací doba
Stěna
Po - Pá: 10:00 - 21:00
So: 10:00 - 20:00
Ne: 12:00 - 21:00

Prodejna
Po - So: 10:00 - 19:00
Ne: 12:00 - 19:00

Restaurace
Po - Ne: 11:00 - 23:00

Kontakt:
Prodejna a stěna:
Tel.: 495 428 308
Email: info @ stenahk.cz

Restaurace:
Tel.: 774 807 774
Email: restauracestena @ seznam.cz

Stěnahk.cz na Facebooku
Úvod » Aktuality » Diskusní témata » Shyby v intervalech

Shyby v intervalech

Shyby v intervalech

3. díl

Shyby v intervalech

Toto cvičení je výborné na vytrvalost v pažích, která se vám bude hodit v dlouhých převislých cestách, kdy vám kyseliná mléčná zvyšuje kyselost krve, přispívá k únavě a nakonec vede ke kompletnímu svalovému selhání.

 

Cvičení je navrženo tak, aby si svaly zvykly pracovat v období vysoké kyselosti krve.

 

Každý shybový interval je 1 minutu dlouhý a skládá se z několika shybů v sérii, které provedete na začátku minuty. Poté následuje rest do konce minuty. K měření času použijte stopky.

 

Začněte čtyřmi shyby v sérii (bude to trvat asi 10 sec.), poté seskočte dolů a odpočiňte si po zbytek první minuty (50 sec.). Po uplynutí první minuty začněte s další sérií čtyř shybů, následuje odpočinek opět do konce minuty.

 

Pokračujte tímto způsobem, dokud není možné provést zvolený počet shybů. Pokud jste schopni provést dvacet minut s celkem osmdesáti shyby, zvyšte počet shybů v sérii na pět.

 

Upozornění *Cvičte shyby s nadhmatem a s rukamana na šíři ramen.

*Je velmi důležité při shybování dodržet dobrou techniku a nevyužívat žádné kmity nebo švihání.

*Rovněž nevyvěšujte ramena a lokty do maxima.

*Při jákékoli bolesti v ramenou či loktech okamžitě ukončete trénink.


 

Vaše stěna HK

Za posledních 30 dnů nikdo nevložil příspěvek do diskuze.

Abyste mohli vkládat příspěvky, tak se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

© 2013-2017, Lezecká stěna - Hradec Králové.

Realizace a SEO: LOTOFIDEA s.r.o.