Kontakt
Otevírací doba
Stěna
Po - Pá: 10:00 - 21:00
So: 10:00 - 20:00
Ne: 12:00 - 21:00

Prodejna
Po - So: 10:00 - 19:00
Ne: 12:00 - 19:00

Restaurace
Po - Ne: 11:00 - 23:00

Kontakt:
Prodejna a stěna:
Tel.: 495 428 308
Email: info @ stenahk.cz

Restaurace:
Tel.: 774 807 774
Email: restauracestena @ seznam.cz

Stěnahk.cz na Facebooku
Novinky

Trénink síly na skály

Trénink síly na skály

Už to vypadá, že nás pustí mimo okresy....

Hurá na trénink

Hurá na trénink

Základní potřebou lezce je umět...

Letní tábory 2021

Letní tábory 2021

Příměstský tábor je vhodným řešením...

Úvod » Články » Diskusní témata » Trénink antagonistických svalů 1/5

Trénink antagonistických svalů 1/5

Trénink antagonistických svalů 1/5

Trénink antagonistických svalů 1/5

Pokud lezete pravidelně, je nezbytné, aby jste zapojili do svého tréninku antagonistické svaly. Rostoucí svalová nerovnováha může časem vést k řadě úrazů, zejména v loktech a ramenou.

 

Proto je třeba posilovat hlavně svaly ramen, hrudníku a zadní stranu předloktí. Cviky zaberou jen minimální čas, nejsou moc těžké a zachování svalové rovnováhy vám pomůže předejít některým zraněním, které by mohly přijít v budoucnu.

Stačí provést izolované cvičení těchto svalů 15 minut 2x týdně. Vyhněte se tendenci trénovat tyto svaly příliš intenzivně. Cílem není vypadat jako kulturista!

Svaly předloktí:

 

Klopení zápěstí s činkami nadhmatem
Použijte 2 - 10 kg jednoruční činky, nebo jednoručku. Sedněte si na okraj lavice a uchopte jednoručky nadhmatem v šíři ramen, předloktí položte na stehna. Zápěstí držte v rovině s předloktím a zvedejte zátěž nahoru pomocí pohybu zápěstí. Tam vydržte po dobu dvou sekund, a poté se vraťe do výchozí polohy. Cvičte 2 - 3 série po 20 opakováních.

 

         

*Upozornění: S kompenzačními cviky začněte dřív, než si vyrobíte nějaký problém! Při jakékoli bolesti v ramenou, loktech, bolesti v prstech apod. přerušte trénink a snažte se odstranit příčinu! Neignorujte své tělo, nebo vám to vrátí.

 

 

Blíží se zimní tréninková sezóna a s ní opět spouštíme tréninkovou skupinu. Máme poslední volné místo! Kromě tréninku se mimo jiné budeme věnovat právě kompenzačním cvikům :)

 

V příštím článku se budeme dále věnovat svalům předloktí. V nejbližší době také můžete čekat články o doplňcích výživy. Potřebujete doplnit zásoby MG nebo jiný materiál? Navštivte náš e-shop:


 

 

 

Za posledních 30 dnů nikdo nevložil příspěvek do diskuze.

Abyste mohli vkládat příspěvky, tak se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

© 2013-2021, Lezecká stěna - Hradec Králové.

Realizace a SEO: CCN PLUS s.r.o.