Kontakt
Otevírací doba
Stěna
Po - Pá: 10:00 - 21:00
So: 10:00 - 20:00
Ne: 12:00 - 21:00

Prodejna
Po - So: 10:00 - 19:00
Ne: 12:00 - 19:00

Restaurace
Po - Ne: 11:00 - 23:00

Kontakt:
Prodejna a stěna:
Tel.: 495 428 308
Email: info @ stenahk.cz

Restaurace:
Tel.: 774 807 774
Email: restauracestena @ seznam.cz

Stěnahk.cz na Facebooku
Novinky

17.05.2021 NEOTEVÍRÁME

17.05.2021 NEOTEVÍRÁME

Milí lezci,

V týdnu od 17. 5. 2021

Máte zápal pro hory?

Máte zápal pro hory?

Máte zápal pro hory a baví vás tam provázet kamarády?

Úvod » Články » Diskusní témata » Posilovátka - hangboardy

Posilovátka - hangboardy

Posilovátka - hangboardy

Posilovátka - hangboardy

 

Trénink doma na hangboardu je velice efektivní součást tréninku, absolutně nezávislí na počasí, otvírací době stěny nebo náladě parťáka. Patří mezi základní prostředky pro získání maximální síly prstů - resp. předloktí. Degradovat cvičení na hangboardu pouze na maximální sílu prstů by ovšem bylo chybou.

Hangboard poskytuje daleko větší možnosti, než se na první pohled může zdát. Můžete na něm provést kvalitní shybový trénink, trénink fixací, posilovat břišní svaly, střed těla (core) apod.

Velikou výhodou je časová nenáročnost. Lezec pokaždé nenajde v nabitém programu 2 - 3 hodiny času na trénink         do kterého musíte započítat i čas na cestu tam a zpět. Během 30 minut můžete doma odcvičit velice kvalitní trénink.

Na výběr u nás na e-shopu máte více možností. Ale je nutné si položit několik otázek:

  • k jakému účelu by deska měla sloužit (pro plnohodnotný trénink nebo k aktivaci svalů)
  • z jakého materiálů (dřevo nebo polyuretan)
  • kdo na desce bude cvičit (začátečník nebo pokročilý lezec)

Prodáváme jak České produkty Shybuj, 2Climb nebo Ocún, tak i světové Beastmaker, Metholius. Doporučujeme hlavně dřevěné desky (neprolézáte si tolik prsty). Když už máte desku, tak dalším krokem bude závěsná pomůcka – zahřátí nebo posilování kdekoliv před/po lezení.

Na co si dát pozor:

  • Dostatečně se rozcvičte (10 – 15 minut)
  • udržujte mírné napětí v loktech a ramenou (nevyvěšujte je úplně)
  • zamezte houpání těla
  • sestupujte z lišty pomaleji 2 - 3 sec. Kvůli prudké změně zatížení dochází k silným rázům do prstů!
  • Používejte nejvíce otevřený úchop
  • Můžete také zvážit ochranný tejpink prstů.
  • Trénujte pouze dostatečně odpočatí!
  • Při jakýchkoliv pochybnostech, či bolesti kloubů, šlach, nebo ramen okamžitě trénink ukončete!

 

Udržujte si motivaci                                                                                                                                                                               Zaznamenávejte si tréninky do tabulky, abyste mohli sledovat svůj pokrok. Bez záznamů dochází často ke ztrátě motivace a také nemáte data ke zpětnému vyhodnocení. Pro fajnšmekry jsou k dispozici aplikace, kde můžete využít přednastavené cvičební programy, nebo i vytvářet vlastní (většinou podle výrobce). Jinak myslím, že zcela postačí excelová tabulka.

 

Tip:

  • Používejte MG - vhodnější je tekutá forma, aby nedocházelo k zanesení lišty i domácnosti :)
  • Po ukončení tréninku je vhodné lištu kartáčkem vyčistit

 

 

Vaše stěna HK

Míša

 

PS:        K desce Beastmaker 1000 nyní BCAA 1l jablko zdarma ať vaše svaly jen sílí a nedevastují.   

                Příště se můžete těšit na návod tréninku síly.



 

Za posledních 30 dnů nikdo nevložil příspěvek do diskuze.

Abyste mohli vkládat příspěvky, tak se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

© 2013-2021, Lezecká stěna - Hradec Králové.

Realizace a SEO: CCN PLUS s.r.o.